merhaba hanımlar oğlumun ağzını içinde yara çıktı bu yüzden ememiyor çok zorlaniryo hiç bisyde yiyemiyor . emmese bile günde bir yada iki kere oda çok zor bir şekilde ne yapicm sasidil artık sütüm kesilir diye korkuyorum sizce kesilermi sanki azalmış gbi . bu arada oğlum bı buçuk yaşında