mashaa Kızlar bebeğim 5,5 aylık. Destekli oturuyor fakat sürekli aynı yöne ( sağına) devriliyor. Yamuluyor o tarafa doğru hep. Devrilmesi normal biliyırum ama , tek yöne yamulması garip 🙄 sizinde bebeleriniz böylemi? 😶
mashaa BihterZiyagil_ ah teşekkür ederim 🙏🏻 Evet daha minnacık ama hep sağ tarafına yamulması garibime gitti 😌