Kızlar bebekleriniz bunları yapıyor mu ya da ilk kaç aylıkken yaptılar? Benim kızım 8 buçuk aylık geçen hafta uyutmak için odasına götürürken babası iyi geceler kızım dedi ve kızım da ona el salladı kendi kendine, şok olduk çünkü hiç öğretmeye çalışmamıştım 😂 sonra her baybay dediğimizde el sallamaya başladı 🧿 ama mesela bir aydır alkış öğretmeye çalışıyorum onu yapmıyor. Benim ellerimi tutup birbirine vuruyor alkış dediğimde kendi eliyle yapamıyor 😂 bugün de yine kendi kendine eliyle çağırma hareketi yapmaya başladı gel gel şeklinde 🥺 o kadar hoşuma gidiyo ki öğrendiği şeyler akşama kadar sürekli yaptırıyorum tabi canı isterse yapıyor ama bir şeyler öğrendiğini görmek, amatörce o hareketleri çıkarmaya çalışmalarını izlemek çok keyifli 🥰