ahlas26 evet canim onceden ara ara oluyordu 2 gun once sabaha karsi uyandi oncesinde iyiydi baya aktof ve enerjikti cocuk uyuyacagi zaman bi irkilme geliyordu aciyordu kollari kasiliyor ve aglamaya basliyordu. Belki 15 20 defa ust uste yasadik bunu korkmaya baslamistim. Sonra kollarini kundak yaptim oylelik biraz azalttim tam uykuya gecsin diye :/