Sarelin sık sık uçak kullanmıyorsanız baston
çünkü kabinlerin çoğunun sırtı dik olmuyor biraz geri oluyor çocukta o şekilde durmak istemiyor
joie brisk lx var bende, baston. sırtı tamamen yatıyor. tek elle katlanıyor çok çok pratik
daha önce 3 araba değiştirdim keşke en baştan joie alsaydım diyorum