Merhaba kızlar bebeğimin iki gözüde içeriye doğru kayıyordu gözünü dış taraflara doğru kaydıramadığı için doktora götürdük doktorda dış göz kasları zayıf hiç gelişmemiş dedi bu durumda gözlük egzersiz vs gibi şeyler işe yaramaz dedi iki gözüde. Ameliyat etmem gerek iç gözdeki kaslardan alıp dış kaslara çekip dış kasları kuvvetlendircez dedi bebeğim daha küçük genel anestezi alıcak kıyamıyorum da başına gelen var mı ne yapmam lazım