Kizlar merhaba 8 buçuk aylık oğlum var şükür emekliyor ve tutundgu heryerde ayağa kalkıyor ama sürekli kafasının üstüne düşüyor bir an olsun yalnız bırakmıyorm düşecek diye ki arkamı dondugum an düşüyor hiçbir oyuncagyla oynamıyor artık bide atak haftasindayiz uyku desen hiç yok bitik haldeyim enerjim kalmadı ve bugün ilk kez TV actm ona anca o şekilde durdu napicam nasıl oyaliycam bu çocuğu ne yemek ne iş hcbirsey yapamıyorum siz neler yapıyorsunuz.