Hediye-73 kız kardeşimde bizzat yaşadık, birisi yüzde 85 birisi yüzde 90 dı ama biz 3 aylıkken fark etmiştik. 1 sene duş dışında asla o kemeri çıkartmadık sonrasında oranlar iyice düşmeye başladı. Kemeri 1 yaşında çıkarttık düzenli yürütme vs gbi şeylerle yavaşça oturdu 3 yaşına kadar her ay doktora gittik sonrasında yıl aralığı ile şu an 10 yaşında bir sıkıntı kalmadı şükür, aman dikkat edin çıkartmayın kemeri ameliyat olursa çok perişan olursunuz düzelme ihtimali de yüzde yüz değil ameliyatta