Mrb güzel anneler. Bebeğim 2 aylıkken kalça ultrasonuna götürdüm sağ 55, sol 52 idi. Bize bandaj önerdi kendiliğinden düzelir diye almadik. Şu an 3 aylık yine götürdüm sağ kalça 64, sol 57 olmuştu gelişme var. Normal kalçanın değeri 60 ve üzeri olmalı. Tedavisiz ilerleme olmuştu. Sağ kalçası normaldi solda 3 derecelik bir fark var. O da kendiliğinden düzelir mi? Yaşamış anneler yorum yapabilir mi? Tşkler 😘