Kızlar bebeğim 16 aylık olmak üzere ara öğünlerde smoothie yapmak istiyorum ama normal sütten değil. bugün normal sütten yaptım. onun yerine yulaf sütü, badem sütü veya önerebileceğiniz bir şey var mı. Bir de bu aydaki bebeklerde bu tarz sütler kullanılıyor mu normal sütü kullanmamamın sebebi zaten hafif kansızlığı var ve içerisinde laktoz olduğu için bebeğime gaz yapıp rahatsız ediyor ve reflüsü de var bebeğimin