minikmelegimmmm merhaba kızlarımız akran. Dil gelişimi konusunda şunu söylemek istiyorum lütfen söyle kelimesini kullanmayın baskıcı bir tutum izlemeyin farkında değilsiniz belki ama arkadaşınızın çocuğu ile kendi çocuğunuzu kıyaslıyor onun gibi olmasını bekliyorsunuz. Her çocuğun gelişimi kendine hastır kimi çocuk erken kimi çocuk daha geç konuşur. TV konusunda bir şey diyemem bizde aynı durumdayız açmadım şuan gördüğü an kitlenir ben artık az az izletiyorum. Çocuklar hiç beklenmedik anda beklenmedik şeyler yapıyorlar sabırla konuşmaya anlatmaya çalışın sosyalleştirin bebekli aileler ile görüşün. Dört duvar arasında bir anne baba ile büyüyen çocuğun çatır çatır konuşmasını bekleyemeyiz değil mi? Her şey sabırla ilgiyle kendi haliyle kabul edince güzelleşiyor. Sevgiler…