Kleopatraaaa Merhaba sevgili anneler sizlere bugün çok tedirgin olduğum bir soru soracam benim bebeğim 2 haftalık yalnız Doğumdan Bu yana uykuya hasret kaldım geceleri uyutmuyor gündüz de ev işi yemek derken günde 2 yada 3 saat uyuyabiliyprum kendimi aşırı yorgun hissediyorum sanki elim ayağım tutmuyor bayılacakmışım gibi sizde de bu oluyor mu korkulacak bir durum var mı
_07cinarhsn Kleopatraaaa ilk haftalar öyle oluyor canm bender e öyleydi de yavaş yavaş artık düzene girdi saatleri de belli artık ne zaman uyuycani uyanık olucani biliyorum şu anda sana da alışma süreci yani huyuna alisicaksin sende her zaman öyle olmaz 😊
Selinmom Kleopatraaaa malesef öyle canım benim başım dönüyordu gözüm kararıyordu . Gece hiç uyku uyuyamıyordum . Her yemekte uyanırdı emzirerek yerdim. Ama geçecek düzelecek biraz sabır dua 🤲🏻