missfortune Seaaaa imom latte kullanıyorum. Sütü arttırmadan sütün kalitesini artırmayı vaad ediyor. Yorgunluğumu azalttı diyebilirim.
Lilybaby Seaaaa hamileyken pregnacare kullanıyordum doktorum doğumdan sonra 6 ay daha devam et dedi. Gebeliğe veya emzirme dönemine uygun pek çok vitamin var kullanabilirsiniz doktora danışmaya bile gerek yok