Alyasultan Arkadaşlar baby goat markalı mamayı daha önce kullanan varmı?bebeğim 4 aylık günde 2 kere mama veriyorum bebelac gold kullanıyordum bebeğim içmek istemediği için bıraktık bu mamayı kullanan varsa bilgi verirse sevinirim
tutu11 Alyasultan benim bebegim surekli mamayla besleniyor. Yerli üretim ve keci mamasi oldugu icin tercih etmistim. Fakat bebegim cok kustu. O yuzden biraktim
eedacinarr Keçi sütü olan mamayı diyorsan eğer ilk 6 ay icin olan numarası iceriği bakımından organik güzel yalnız 2 numarası diğer mamalarda bulunmayacak kadar protein iceriyor ve bu önerilmiyor.
Alyasultan tutu11 bebeğim sevdi galiba gayet guzel içiyo ama çok kötu kokuyor oyuzden bi daha tercıh etmıcem galıba