Yarim_Kilo_Kiyma ben memnunum ölçüsünü büyük yaptırdım 120.200 iç yatağını da aynı ölçüde aldım kurulumu kolay oldu sağlam bir üründür. Kızımla beraber yatıyorum bazen rahatça sığıyoruz ayaklı değilde direkt zeminle bitişik olanı aldım kızıma girip çıkacağı yeri de gösterdim kolay öğrendi örgğ korumalık da aldım geçen aydan beri kullanıyorız memnunum bazen babaıs da geliyor üçümüz bile sığıyoruz😁 alırken çok araştırdım genç odası almayı düşündüm ama en mantıklı olan Montessori 🎈 bu arada kızım 3 yaşındd keşke daha önce alsaymışım diyorum şimdiye kadar da bir olumsuz durum görmedim