Minik-ejderham1328 yapabileceğin en iyi şey sakin olmak bebeğin kaç aylık bilmiyorum ama 2. Aylıkken uçak yolculuğu yaptığımda sadece pispis yaparak gelmiştik 7. Ayda yanıma bi çanta dolusu oylanacagi oyuncaklar almıştım değiştire değiştire geldik birkaç da cizfilm indirmistim.
Biletinizi alırken çocuklu olduğunuzu ve yan koltuğu kapattirmak istediğinizi söyleyip güzel bir dille rica ederseniz yardımcı oluyorlar mümkünse tabi iki yolculuğumda da yanım boş gelip gitmiştim. Çok rahattı.
Yanınıza mümkün olduğunca az ve kolay taşınan el bagajı almanızı tavsiye ederim bebek arabanızi kapatıp veriyorsunuz uçağa kadar götürebiliyorsunuz ama alamayabilirsiniz inince pistte indirmiyor bazen uçak bagajdan veriyolar maalesef.