Betulcoban Kızlar gecen hafta doktora gıttıgımde keseyı gormustu saglıklı gozukuyo demıstı bugun tekrar gıttım bebegı göremedi pazartesı gel kurtaj yapalım dedi bu durumu yasayan varmı cok uzuldum son adet tarıhıme göre 8 haftalk olması lazm
Dmt-01 Betulcoban 8.haftada artık kalp atışı duyulması gerekiyor sanırım başka bi doktora görünün siz yinede aklınızda kalmasın boş gebelik olabilir
Ysgl26 Betulcoban canım başka bi doktora git bence 8 hafta çok erken.. belki geç döllenme oldu. Bu doktorlar nasıl bu kadar kesin konuşuyo. Benim adet tarihime göre de 8 haftalıktı ilk kontrolde kese vardı bebeği göremedim 15 gün sonra gel dedi direk doktorumuz. 15 gün sonra kalp atışını da duyduk şükür. 2 hafta geö döllenme demişti bize o zaman. Acele karar verme
vaveyla_1 Betulcoban beta değerlerin normal şekilde artıyosa sıkıntı olacağını sanmıyorum hem kürtaj yapacağına neden alttan bakmıyo? Çoğu arkadaşımda bebek görünmeyince doktorlar alttan muayene ettiklerinde görmüştü. Ne kadar meraklılar kürtaj yapmaya! 🤦 Bence başka doktora git canım.
Birdunyabircennetannesi Betulcoban Sağlıksız gebelik olabilir. Bu şekilde düşük yaptim bende. 11 haftalikti bebek gorunmuyordu kürtaja cagirdilar ve bebek göründü ama benim kanamam vardı. Kürtaja almadılar bebek görünüyor diye ertesi gün düşük yaptım.
Betulcoban Ysgl26 ayn canm alttan muayne falanda etmedı yarın baska bı doktra gıdıcem belkı dedıgın gıbı gec dollenme zaten kesemı bıle daha gecen hafta gordum rabbımden bı umut belkı yanılmıştır doktor ıns gorur😥
Betulcoban vaveyla_1 yarın gıdıcem canm bugun yetişemedım evet alttan muayne edelım bıle demedi dırek pazartesı gel dedi ıns yanılmıstır bı ümit yarını beklıyorum
Tugba6336 Betulcoban bende aynısını yaşadım. Boş gebeliktir muhtemelen. 11. Haftaya kadar beklemekte hiç bir sıkıntı yok demişti doktorum. Ama ben beta takibi yapmıştım. 3 binde kaldığını görünce kürtaj oldum. Birde doktorlar anlıyor bana rahim de bebek hazırlığı yok demişti. Beta ile de dediği doğrulanmış oldu
Melekbas Betulcoban kese 25-30 mm olana kadar bekletmisti beni doktorum bebek vardi ama gelisimi durup olmustu. Ben 10 haftaya kadar bekledim. Umarim gec dollenme olmustur. Ultrason kagidindan kese mm bakin bir duruma gore bekleyin bir yada iki hafta
Betulcoban Melekbas ultrsn kagıdı vermedı canm oyle dıyınce bende aklıma gelmedı ıstemek ıns gozukur tekrar baska doktrlara gıtmekte fayda var gıbı
Busefee Betulcoban Benim geç yumurtlama olmuş 6 haftalık olması gerekirken ben de bebeği görememiştim. Bi doktor korkutmuştu beni boş gebeliktir diye. Sonra başka doktora gittim 10 gün sonra tekrar bakalım dedi. Çok şükür gorduk bebeği kalp atışını da duyduk şimdi 7 buçuk aylık oğlum. Her ihtimal var tabi ama tek doktorla kalmayın derim
Betulcoban vaveyla_1 ilk ogrendıgımde kan vermıstım 3 kere betama baktırmıstım bıdaha baktırmadım canım 42 di sonra 113 e yukseldı