Mommygirl Lahe12 denediğinizde bana da yazarsanız sevinirim süreci. Evet bende artık şaşırdım ne yapacağımı gerçekten :(
Mommygirl [silindi] biz yumurtayı açtık onda şükür kan olmadı azar azar yiyerek çapraz reaksiyon mu ne yapıyormuş heralde öyle olabilir sizin
Nurberamom Lahe12 bizim bebiş de ishal gibi bazen günde 4-5 kere yapıyor bizde yumurta ile başlayacağız bakalım ne olacak