Sevgi1 bnmki doğdugumdan beri bibrronla içiyor mamayı reddetmedi.6. Aydan snra pek sanmam reddedecegini ama dr un daha iyi bilir tabi.kaşıkla mama yedirmdm ben hiç sen öle dene istersen kaşıga alısmıs olur.amaa bu aydan snra mama almayan cocuga kilosu falan iyiyse verme bence.