Rabiapoyraz Bebeğim 108gunluk ve sürekli agliyo gazı yok karnı doyuyo ama sürekli mizildiyo yada çok agliyo sebebi ne olabilir ne yapabilirim
Eflin06 Rabiapoyraz atak haftasında olabilir yada bi yerleri ağrıyo olabilir mi biz 8 aylığız atak haftaları cok zor geçiyor uyumaz mız mız hep
Ekinveannesi Rabiapoyraz 3.ayda benim bebeğimde hep öyleydi aglamiyo ama mizirdaniyo sabahtan akşama kadar kucağımda oda oda gezerdik. Günlük 10 bin adımı tamamladığımı bilirim evin içinde. 🤭
joyfulmom Rabiapoyraz atak haftasinda olabilir, ilgi istiyor olabilir, gazı olabilir bazen sebepsiz de yapıyorlar 😊