joyfulmom 17 Şubat evlilik yıldönümümüz ve ben eşime klasik bütün hediyeleri aldım kendisi asker ne alabilirim farklı güzel ve birazda uygun olmalı Eşim bana bilezik alacak onu biliyorum bilmiyorum sansa da 😄 ama ben ne alacağım bilemedim sizlerden fikir istiyorumm ✨✨✨
Deletedmom_39 joyfulmom ben gömlek parfüm gibi klasik şeyleri almam günübirlik tur alabilirsin canım sevdiği takımın imzalı forması yada havaşartları müsadece etse yamaç paraşütü 😍😍 tekne gezisi yani tüketilen değilde anısı olan şeyler.
Demirac19 joyfulmom size çok güzel ve bedava ya gelen bir fikir sunucam 😅 kupon defteri yapın içine eşinizin hoşlanacağı şeyleri yazın mesela: masaj, sevdiği yemek, 1 gece dilediği gibi arkadaşla takılma, vs..
joyfulmom Deletedmom_62 ben çalışmıyorum üç beş kenara atıyorum ama afilli bişey alacak kadar yok maalesef 😄
joyfulmom Deletedmom_39 Şırnakta bu dediklerin pek mümkün değil ah keşke olsa ne iyi olurdu 🥲 iznimiz de yok ki
joyfulmom pogacayanakk airpods var ama pek kullanamıyor zaten onu da asker olduğu için takamiyor o tarz şeyler kullanabileceği bişey olsun istiyorum ama hiç bir fikrim yok 🙄
Deletedmom_62 joyfulmom o zaman manevi değeri olan birsey olsun bir video çek hem senin ailen hem kendi ailesi herkes doğum günün kutlu olsun şeklinde kısa görüntüler çekip sana yollasın onlardan bir video yap video sonunda da kendin bir konuşma yaparsin onu da sonuna eklersin ben eşime yapmıştım çok duygulanmisti illa maddi birseu olmak zorunda değil bunun yanında ben bir de küçük mumlardan bir kalp yapip yakmistim sofra hazirlamistim bir de pasta bence yeterli 😊
pogacayanakk joyfulmom spor ayakkabı da olabilir. Ben eşime onu almayı düşünüyorum ihtiyacı da var zaten
joyfulmom Deletedmom_62 ya fikirlerin okadar güzel ki ama bize uymuyor hiç 😄 Ailelerle problemlerimiz var biraz onda duygulanmaz herhalde 😄😄🤭
ilyestaa Bütçeniz nedir ? Güzel bı ayakkabı olabilir. Eşime geçen ay doğum günü hediyesi olarak güzel bı ayakkabı aldım. O kıyıp veremezdi o kadar parayı ben kiydim 😂
joyfulmom ilyestaa ayakkabı da aslında güzel fikir ama eşimin kullandiklari vogel falan askeri tarz onlar da pahalı 🙄 Ben en fazla 1000₺ verebilirim
MinikPrensesannesii joyfulmom ben play station 4 almıştım onu sattım 5 aldım eşime çok hevesliydi seviyo 😂 seviyosa bi bakın derim ben 17 bin gibi bi fiyata aldım Trendyoldn