Kızlar merhaba geçen bi post açmıştım bebegimin vucudun da sevilceye benzer şeyler çıktı diye cildiyeye götürdüm bi krem verdi 3 gün kullan 2 gün ara ver sadece anne sütü alcak dedi anne sütünden başka bisi verme dedi bende bu dönemde benim yememem gereken bisi var mi dedim yok sadece anne sütü alsin yeter dedi ama ben ne zamana kadar demeyi unuttum oda bisi soylemedi şimdi ben ne yapmalıyım 1 haftadır anne sütü hariç bisey vermiyorum ama üzülüyorum da yani zaten kilosu az bide yemeyi çok seviyor bizi yerken görünce istiyo ama mecbur vermiyorum bi akıl verin ne yapayım