minikaninannesiii Bunlar nedir 4 aydır geçmiyor siyah nokta gibiler başına gelen var mı geçiyor mu sonradan ?
RmznElf minikaninannesiii aynı soruyu bende paylaştım. Bizde daha fazla siyah nokta var. Ve 7 aylığız
Minikkizimm minikaninannesiii benim kizimda da oluyodu. Kendiliginden gecmiyor. Bizde geçmedi yani. 1 yasindan snra cok hafif sekilde canı yanmıcak gibi sıktımı cikiyordu icinden o sekilde ara ara tek tek temizledim. 25 aylik ara ara hala cikiyor
Minikkizimm minikaninannesiii arastirmadim ama bildigimiz bizlerde oluşan kara noktalar gibi sıktıgınızda anlıyorsuniz zaten icinden cikanı gorünce.
RmznElf minikaninannesiii doktorlara sordum araştırdım hepsi geçer iz kalmaz dedi ama ben iz kalacağını düşünüyorum. Çünkü yanağından bir iki yer çukur çukur kalmıs. Kendiliğinden döküldü galiba siyah noktalar. Bugun çenesinin alt kısmından bi tane sıktim bildiğiniz bizlerdeki siyah nokta gibi çıktı
minikaninannesiii RmznElf iz kaldı mı peki böyle giderse bende dayanamayıp sıkmaktan korkuyorum benim yüzümden iz kalırsa o daha kötü
Minikkizimm RmznElf sıktıginiz yer mi çukur cukur iz kaldı acaba. Bende biraz sıktım yanaklarinda ve alnında olusuyordu. Sıkınca zorlamadan hemen cikiyor zaten hafif kızariyor snra normal cildine donuyor. Hic cukur falan oluşmadı henuz. Ama sıkılmayan kara noktalarda kendiliginden geçmiyor hep kalıyor
RmznElf @“minikaninannesiii”#p24111187dün sıktım iz kalır mı bilmiyorum. Allahım ne dertler veriyo insanların takıldığı şeye bak demelerinden de rahatsızım. Binlerce şükür saglıkları yerinde ama ömrü boyunca yüzünde iz kalsın istemem çocuğumun