Kızlar doğduğundan belli SMA mama kullanıyoruz kolik bir bebek değil gaz geldim mi hemen çıkarabiliyor fakat Şuan bebeğimin kilo alımı neredeyse durdu diyebilirim hatt geri zayıflamış, zaten erken doğmuştu 2330 gram, Şuan 6 aylık 8 kiloydu ama 7.800 e geri inmiş, düzgün bi şekilde kilo alımımız olmuyor, sma dan memnunum ama kilo aldırması sanki yavaş gibi aptamil kullananlar varsa aranız da kilo alımı nasıl oluyor bilgi verebilirmisiniz?