Cimcikbasan Bebeğim 6 aylık. Alt dışı geliyor, ucu çıkmış. Acil bitkisel zararı olmayan diş jeli önerisi istiyorum kızlar. Not: Açıl diyorum çünkü akşam işten gelirken eşime aldiracağım
Bebegimm1 Cimcikbasan jel değilde tetagil toz olanı kullanmıştım yan etkiside yok baya faydasını görmüştüm
Masalingonun_annesi1 Cimcikbasan ucu ciktiysa cokta agriisi olmaz onemli olan patlatabilmesi ama yindede rahatlatmak icin tetagil en etkilisi bence jellerin cok yararını goremedim
pitircik2019 Cimcikbasan dış jelinin zararlarına bakıp kullanmak isteyip istemeyeceğinizi bir daha düşünün derim. Tetagil kullanabilirsiniz hem bitkisel hem de etkili.
Cimcikbasan Masalingonun_annesi1 Çok ağrısı yok gozlemdigim kadarıyla ama uyuyunca uyanıyor 10 dakika sonra
Cimcikbasan Tamam kızlar teşekkür ederim 🥰 Tedagil diyorum o zaman Uyumuyor, 10 dakika sonra hemencik uyanıyor. Biraz rahatlasın ıstiyorum
Bebegimm1 Brcozll ellerimi yıkayıp parmağımın ucuyla diş etlerine sürüyordum bu sekılde daha iyi oluyordu peşinden hemen su vermiyordum
Papatya5801 MotherHoney-S- nasıl uyguluyorsunuz zeytinyağında karanfili bekletip mi sürüyorsunuz. Birde 3 aylık bebeğe olur mu
Selin1234 Cimcikbasan 10 tane karanfil havanda dövdüm sonra onu küçük bur kavanozun içine koydum üzerini gececej şekilde zeytin yağı koydum sonra onu 1 gün dışarıda bıraktım ertesi gün dolaba koydum sonra hel kıvamında oluyor sürekli sürüyorum bu şekilde
MotherHoney-S- Cimcikbasan Karanfili dövüp üzeni geçinceye kadar zeytinyağ ekleyin buzdolabına atın soğusun. Karışımı mümkünse cam da hazırlayın. Soğuduğunda bu karışımı parmak ucunuza alın masaj yapın. Karanfili süzedebilirisniz . Ama ben sürmüyorum zaten yağ yukarıda kalıyor ona batırıyorum. Karanfilin uyusturma etkisi var çok iyi gelıyor birde kokusununda mayıştırdıgını farkettim . Diş hekimimizde bunu önermıstı . Bir çok çocuk Dr u da öneriyor zaten
Cerenkl Cimcikbasan diş jellerini önermiyorlar birde. Benim doktorum ateş olmadığı sürece birşeye gerek yok dedi ama gece calpol şurup verebilirsiniz ağrıyı hafifletir dedi
MotherHoney-S- Papatya5801 günde 1 kez genellikle yatmadan önce kendi parmağımla damaklarını ovuyorum 4 aylıkken başladım ben Ayda bir şey olacağını sanmıyorum ama yinede bir sorun siz Az miktarla başlayın karanfil alerji yaparsa kesersiniz Yutmuyorlar zaten bir kaç damla ile masaj yapıyorsunuz bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum