Ceren55 Deryaaaaaaaq1 hava verebilirsin doktora götür bence çok ilerlemeden kulaktan dolma bilgilerle hareket etme
Cansuediz Deryaaaaaaaq1 burun akması iyi birşey eğer akmazsa zaten bu sefer genız akıntısı çoğalır ve balgam atamadığında daha da zor olur sızın ıcın. Salgın var ortalıkta emzırıyorsanız eğer bol bol emzırmek ıyı gelir. Eğer burnu tıkalıysa şırıngayla yıkamanızı öneririm çok rahatlatıyor. Hasta olacaksa bile engelliyor bence. Çok geçmiş olsun🙏
Cirkin Deryaaaaaaaq1 valla daha küçük şunu yedir bunu yedir diyemem ama emziriyorsanız siz sarımsak yiyin bol c vitamini alın yiyeceklerden. Bebeğinizi bol bol emzirin ve mutlaka doktora götürün. Bu zamanlarda grip nezle asla kendiliğinden geçmiyor. Pis yapışkan bişey olmuşlar.
Perianasi Aynısı bizde de vardı artı öksürük vardı. Bebek viksi aldım 2 gündür sürekli ayak altına ve bağrına sürüyoruz . şükür bugün ne burun akıntısı nede öksürük var
Perianasi Cansuediz Babybalm. Eczaneden aldım ayaküstü daha iyisi var mıdır bilmiyorum. Bir de drler yastıkla yatırmayı önermiyor ama öksürük ve burun tıkanıklığı olduğu için ben 2 gündür incecik bir yastıkta kafası hafif yukarıda yatırıyorum.daha rahat ve uzun uyuyor