dilorasahin alerji gibi de duruyor ama benek beneklerde var el ayak ağız hastalıgını da benziyor. Ellerinin içine ve ayaklarının altına da dikkatli bakın kırmızı benek noktalar var mı diye varsa odur ama tabi doktora gidin hemen bence. Çok geçmiş olsun. Birde iştahsızlığı var mı el ayak hastalığıysa iştahta gidiyor ağızda boğazda yara çıktıgı için acıdan çocuklar bişey yemek istemiyor. Semptomları iyi takip edin inşallah geçici bişeydir ağır seyretmez🙏🌸