Asyamc Kızım 3 aylık Rotavirüs aşısı olduk sonrası kabus yeşil kaka yapıyor sayısını sayamiyorum fazla kaka yapıyor sıvı kaybetmiş çok fazla.. siz neler yaşadınız bizimle aynı şeyleri yaşayan varmı merak ediyorum
Sutlukahveeee Asyamc geçmiş olsun canım bizde ateş oldu bugün iyi şükür 🤲 bingildagina bak cokukse sıvı kaybatmistir
Asyaveannesi04 Asyamc emzirin yada mama verin sıvı kaybetmiş birde kakasına asla temas etmeyin ellerinizi hemen yıkayın ishal olma riskiniz olabilir
Btlgngr Asyamc bizde de ateş ve ishal yaptı malesef hemde aşıdan 4-5gün sonra oldu calpol ile düşürdük ishalde 2güne geçti