Kızım dün gece ateşlendi bende üstünü çıkardım ince bişe giydirdim boynundan kol altından falana teşini ölçtüm klasik termometreyle ortalama ateşi 37.7 falan şuan ama kafası bildiğiniz alev gibi hemen calpol vermedim yüksek ateş değil diye ama sabahtan beri pekte düşmedi ateşi sizce napıyım calpol veriyim mi yoksa nemli bez falan mı koyuyım bide ne kadar veriyim kızım 8 aylık 10 kilo