Bebekligiller tek tek başlayıp 3 gün boyunca aynı şeyi vericeksiniz mesela Pzr havuç verdiniz salı çarşamba havuç vericeksiniz Perşembe kabağa gectiniz Perşembe cuma cumartesi kabak biyle böyle alejik bı tepki verip vermediğine bakicaksiniz. Denediğiniz sebzeyi yenei denediğinizin içine katabilirsiniz yada sadece yeni denediginizi verebilirsiniz. Öğlen saatlerinde vermeyi deneyin gece uykusunda hazımsızlık yapmasın. İki üç kadiktan fazla vermenize gerek yok çünkü ek gıdanın ilk aylarinda amaç bebeğe masaya oturarak birşey yendiğini öğretmek, birşeye alerjisi varmı öğrenmek ve vucdununu katı gıdaya alıştırmak. Yemiyo oguruyo tukuruyo diye üzülmeyin normal bunlar unutmayın hala temel besini anne sütü yada mama. Yeterki yesin diye düşünerek yanlış yemek alışkanlıkları kazandırmayın yerken TV izlemek gezerek yemek gibi net olun masaya yada yere nerde yiyosaniz otururuz yemek yeriz hep aynı şekilde yapın o alışır zaten. Birde taneli bırakın ilk ay püre yapsanizda sonradan yavaş yavaş taneliye geçin