Merve22 benim bebeğim 2980 gram doğdu zaten minyon bi bebekti. Yüksek sarılık geçirince mama takviyeli ilerledik ona rağmen ayda 1 kiloyu görmüyordu. 2 aylıkken 4500 gramdı. Doktor mamayı artık bırakalım dedi. 3,5 aya kadar mama vermedim yine aynı kilo alımı oldu. Memlekete geldik herkes bu çocuk zayıf senin sütün yaramıyor bilmem ne muhabbetleri yaptı, eşimde sağolsun mama ver mama ver demeye başladı. Günde 2-3 kere en fazla veriyordum mamayı. Sonuç ne oldu biliyor musunuz? 6,5 aylıkken biberonu istedi ve emmeyi tamamen bıraktı. Şu an o kadar kızgınım ki herkese. Annemin eşimin yüzüne baktıkça sizin yüzünüzden diye haykırasım geliyor. Mama verirkende ayda ortalama 800 gram alıyordu, mamayı bırakınca da aynı gramı almıştı. Yani bunun mamayla bir alakası yoktu bebek minyon midesi küçük bu kadar istiyordu bu kadar emiyordu. Şimdi 8 ay 23 günlük sadece mama ve ek gıda. Ağladığında sakinleştirmek için göğüsüme yatırmayı çok isterdim. Beni emsin çok isterdim. Siz siz olun dış seslere kulak asmayın. Aylık alması gereken kiloyu alıyorsa mamaya bulaşmayın. Her bebek kilolu olacak diye bir şey de yok.