babytwo yaa benim oğlumda öyleydi 😂😂 çok tatlı değil mi amaağğ. Neyse duygusal eksikliği bilemem ama ben doktora sorduğumda ellerini tanımak için yapar ve artık her şeyi ağzına alır demişti bide sürekli yaparsa alışkanlık kazanır ellerini ağzından çıkarın öyle olunca demişti belli bi zaman sonra bıraktı tabi her şeyi ilk ağzına götürüyorlar uzun bi süre ve bu çok normal tanımaya çalışıyorlar