Aliarel Kızlar uyumuyor,yerinde durmuyor resmen bittim. Siz de mi 12 aylıkken bulgurundasınız? Hicbir şey yapamiyorum
Asyaveannesi04 Aliarel 1 yaş sendromu😅 beni hiiiç aramayan kızım odadan çıktığım an ağlıyor durmuyor🤦🏻♀️ huyu değişti resmen uyumuyor sabah 7 de kalkıp işe gidiyorum uykusuzluk beni çökertti😅
Huma_kus34 Aliarel 3 gün sonra bızde 12 aylık olucaz mızır mızır geceleri sureklı kalkıyor aglıyor ya sabır cekıyorum 🥺😭
Merakliannecik 1 yaş sendromu ile başlıyor 2-3 Allah ne verdiyse. Ben şuan 2 yaş sendromunu yaşıyorum mesela. Bitecek gibi de değil. Şükür ki konuşuyor derdini söylüyor yoksa bi de krizlere girerdi