Yazaksami ben dis doktoruna sormuştum kullanabilirsin demişti 3 yaşında iken hatta tam 3 yaş bile değildi 2.5 falandı. O zaman beri bazen macunlu bazen sade fircaliyor. Çocuklar için olan dış macunundan aldık biz. Doktora marka sorduğumda çocuklar için genelde aynı oluyor hiç fark etmez demişti. 4 yaşına gircek sabah ve akşam fircaliyor oral-b nin sarjli dis fırçasını kullanıyor şu an tavsiye ederim daha kolay yapabiliyor.