ikizannessi
Benim de bebeğim prematüre 2.5 aya doğru gidiyor, ben ilk zamanlarından beti yüzüstü yatırıyorum, en başından beri gaz sorunumuz olduğu için çok faydasını gördüm. Sert bir yatağa yatırın, hatta ben reflu yatağına yatırıyorum. Emzik tutuyorlarsa emzik verin ağzına daha güvenli olun, ama yine de yanlarında olduğunuz zaman bu yatış şeklini tercih edin