01_10-2020 korkutmak istemem ama zor. Ben planlı hamile kalmadım. Ikinci bebeğim 10 aylikti . Aralarında 18 ay var. Yani tüm dünyamız alt ust oldu . Simdi biri 29 aylik biri 11 aylik oldu ama olan kimdir oldu biliyor musunuz ortanca olana. Tam onunla verimli geçireceğimiz zamanları ben yeni bir bebek bakarak emzirerek uyutarak geçirdim. Hırçınlaşti kıskandı agladi agladi cok agladi . Hala beni paylaşamaz. Evet kardeşini kabullendi ama hayır o benim annem diyor ara ara. Yani bu bir bütün. Anne ve babanın yada hayatınızın ne derece etkileneceğini düşünürken en önemlisi geride kalan çocukların ne derece etkileneceğini düşünün. Cocuk dediğin zar zorda büyüyor . Biz çok ciddi psikolojik savaşlar verdik. Sizede Allah kolaylık versin. Siz istemişsiniz bu bir kabulleniş olsa gerek . Belki aynı süreçleri ne siz nede çocuklarınız yaşamaz.