Kızlar bebeğim 17 aylık olucak. Mama içiyor baya azalttık. Bi gece yatarken istiyor bide gece uykudan kalkıyor o zaman istiyor yani başka mama vermiyorum 24 saatte . Yemeside güzel gibi. Ama bi sorum var öğle yemeğini yemediği zaman veya çok çok az yediği zaman yani doyması imkaz olduğu zamanlar mama versem nolur ? Çünkü aç oluyor aç olduğu içinde uyuyamıyor. Bi sorun olur mu?