Pamukunannesi Merhaba arkadaşlar.Bebeğim 1 aylık.yüzünde beyaz beyaz sivilce gibi alerjiler çıkmaya başladı.Doktorumuz inek sütüne alerjisi olduğunu ve inek sütünü kesmem gerektiğini söyledi.Böyle bir durum yaşayan var mı acaba🙏🏻
prensannesi5 Pamukunannesi denemeden kesmeyin lütfen bizim doktorumuzda 2. Ayda süt ürünlerini kes demişti yüzünde sizin gibi sivilce şeklinde çıkıyordu şuan 7. Ay bitti doktor daha dene felan dememişti ben kendim bi denemek istedim yoğurt verdim hiç bişey olmadı test yaptırdık sadece yumurta çıkmıştı ama doktor süt ürünleri de yeme demişti yanlış yapmışız süt ürünleri çok önemli siz deneyin belki başka birleşe vardır direk kesmeyin
BebekKayra Pamukunannesi Bi alerji uzmanına götürün öyle karar verin çocuk doktorları alerji konusunda yeterli bilğiye sahip değil maalesef 🤷🏽♀️
Sess Pamukunannesi doğduğu andan itibaren evet minik minik beyaz şeyler çıkmıştı ama emdiği için sütünün yağından oluyor demişlerdi bana, genelde sütün taştığı taraflarda oluyordu, daha fazla bilgim yok
03122022 Benim oglumun yüzüde alerji oldu hep 1aylık emdikten hemen sonra gürültülü kaka yapıyo her emmeden sonra yapıyo yüzüde kırmızı kırmızı bizde şüpheleniyoruz böyle olupda iyileşen bebişlerimiz varmı
BebekKayra 03122022 bizde de gürültülü kaka vardı o zaman larda sıkı diyet yaptığım için 7. Aydan sonra açma diyeti yapacağım inşallah 🤗 Bi alerji uzmanına götürün derim
BebekKayra 03122022 evet 2 yaşından önce yüzde 80 geçiyormuş ben arada yumurtalı kek denedim dokunmadı bebeğime annenin diyeti çok önemli 1 yaşından önce diyet açma yaparsınız dedi doktorumuz inşallah ek gıda yolunda giderse tabi