Kızlar bebegim 11 aylık adım adıyor yavaş yavaş bize doğru geliyor bir iki adım ellerini bırakıp yürümeye çalışıyor bende bi yerde okumuştum yürüme ayakkabısı giydirin diye giydiriyorum ağlıyor istemiyor yürümeye çalışıyorken düşüyor birden ayakkabılarını. Farkında sürekli ayağına bakıyor çıkartmaya çalışıyor ağlıyor 😂😂 ayakkabısız mı alışmalı yoksa ayakkabılı mı iki gündür deniyorum