Metehan__annesi Storymoon sağlık ocağında hemşirelik yaptım.aşının rutin uygulama dozu 2 damladır.herkese o kadar damlatıyor
Ayseyal Arkadaşlar 18 ay aşısını yaptırdınız mı geçenlerde aşılar toplatılıcak denmişti tetenoz ve difteri için. 18 aydada karma aşının içinde bu aşılsrda var bizi ilgilendiren bir durum mı bilgi verdimi sizlere sağlık ocakları