Aslihan95 Hanımlar selamün aleyküm kızıma Montessori oda takımı almak istiyorum hangi marka ve modelden aldınız ? Aldığınız takımdan memnun kaldınız mı? Bir de ben 3 kapakli dolap yerine 4 kapakli almayı düşünüyorum sizce daha mı iyi olur uzun vadede?
nazlimom_ Aslihan95 ıkeadan şifonyer almıştık odasında dolabıyla beraber şimdi Montessori yatak alacağız bizde öyle takım yapıcam
livanurvealpinannesi61 Aslihan95 çilek mobilyadan karyola ve dolap aldım. Montessori yataklar çok kullanılmıyor o yüzden karyola aldım çilek mobilya çok kaliteli çizilmeye dayanıklı.
dnzdnzdnzdnz Biz çilekten baby cotton serisi 3 kapaklı gardrobu, ve geniş olan şifonyeriyle alt açma ünitesini aldık. Bembeyaz sade ilerde kulplarını değiştirip bebeksilikten çıkınca yine kullanır çocuklar.