Minigim38 Kızlar sarımsağın ezip içine zeytinyağı koyup ayak tabanına sürülünce ateşi öksürüğü kesiyormus deneyen var mı bunu. 2 ay 13 günlük bebeğim var sık sık değil ama öksürüyor bunu uygulamamda sakıncası var mıdır
_YanakReisinAnnesii Minigim38 bebeginiz çok küçük bence böyle şeyler uygulamayın 🙏 daha çok hassas derisi başka şeylere sebebiyet verebilirsiniz naçizane tavsiyem geçmiş olsun 😊
Teemo07 Minigim38 sarımsak çok koymayın, tenini yakabilir. Ben 2 gece yatarken yaptım. 2 gece boyunca da ateşliydi. Öksürüğü de vardı ve pek işe yaramadı sanki. Ateşi gündüz iniyordu, gece cıkıyordu. Düşürdü diyemem o sebeple.
Simba61 Minigim38 ben 2 yasindaki ogluma da korkarak biraz denedim. 2 ay cok kucuk sarimsakta cok cabuk vucuda isleyen bir sey bence denemeyin.
bumbusannesi Minigim38 Ates icin degil bu karisim sadece oksuruk icin zaten..emziriyorsqniz siz sabah ac karnina sarimsakli bal yiyin dut kurusu kaynatip icin..sutunuzden gecer..gecmis olsun
Minigim38 Simba61 bende sürme taraftarı değilim ama çevremdekiler sür bisey olmaz dediler bende kararsız kaldım
Yildiz52 Minigim38 evet işe yarıyor aslında ama ben denedim bir süre sonra çocuğun ayağının altı parmaklarının derisi soyulmaya başladı bir tek ayaklarım yanıyor diyip çorap goydirmedi bir süre bence sarimsaktan kaynakliydi bir daha yapmam