Ugut Arkadaslar merhaba çocugum alerjı maması yemıyor daha dogrusu bıberonda tutmuyor napabılırım suan 4 aylık işe baslıcam sıkıntıdayım 😞
_YanakReisinAnnesii Ugut alerji maması için vanilya şurubuyla alıştırdım ben 3 buçuk aylıktı. Biberon tutmama sorununu bilemiyorum malesef