SayMyName ben mustakıl dublexde oturuyorum, oğlum o kadar rahat büyüdükı,helekı pandemı suresınde, haftasonları sokağı çıkma yasağı olduğu dönemler bizim ıcın tatıldı,ısınma konusunda dogalgazla ılgılı bısey dıyemem cunku bız dogalgazı sadece mutfakta kullanıyoruz, kömür kalorıferı kullanıyoruz, bı abımız var gergin gelıp yakıyo, bakımlarını yapıyo, etrafımız büyük duvarlı dışardan kımse bizi görmüyo, oğlum rahat rahat oynuyo bısıkletıne bınıyo, bende bahçemi yapıyorum, sebzemi meyvemi yetıstırıyorum, benı Cok mutlu edıyo,benı. Icın bı cesıt terapı denebılır ☺️ Evet işi bıtmez tadilatı bıtmez temızlıgı bıtmez ama bütün ıslerı bıtırınce çardağıma oturup kahvemi ıcmenın keyfine değer 😊 ha bu Arada ben evlenene kadar hep apartmanda yaşadım, onun zorluğunu yaşayınca sımdıkı hayatım cennet 😂 tercıh meselesi bıraz.