Ayazinannesiseyda canım ben Electrolux aldım bir ayı geçiyor ama bu aralar durup dururken kapanıyor çalışırken. Bir de sen hangi modeline bakıyorsun bilmiyorum ama motor kısmı aşağıda olan modeli var onun yüzünden koltuk altına falan rahatlıkla girmiyor ben o yüzden eğer alırlarsa değiştiricem başka bir marka bakcam