Hanımlar yani 2-3 haftadır 4. Ay başladığın beri artık çıldırmak üzereyim ne uykuya geçiş ne beslenme hiç biri kalmadı çocukta ne zaman bitiyor bu atak, bitsin artık şu sıra en fazla yaşadığımız dönemdeyiz galiba ne kucağımda duruyor ne ana kucağında ne oyun halısında ne beslenmek istiyor ne uyku 2-3 gündür daha çok arttı bu durum şu an 4 ay 15 günlük 🥺 ne olur bitecek deyin