Muhammedeminannesi Kızlar 2 gün önce aldım ama aynı renk varmış elimde aldığım sayfada iade değişim olmadığı için satıyorum çok severek giyiyorum sıcak tutuyor sıfır paketli normalde 220₺ aldım 200 verebilirim zümrüt yeşili standart beden☺️ Dolap ismim ayseesudee2803 ordanda yardımcı olurum
Yusufhamza71 Muhammedeminannesi normlde ben tunıklerımı falan xl alıyorum cok hosuma gıttı rengı flan fıyatıda gayet uygun bence
Muhammedeminannesi cheesecake Yani sıfır ürün şimdi ikinci el kullanılmış ürünleri bile nerdeyse sıfırla aynı fiyata satıyorlar.
Deletedmom_39 Muhammedeminannesi neden iade etmediniz 🥰 200 çokmuş sıfır alıp iade şansı olması daha iyi değilmi
Annis-ogul Cok guzel cnm alan kaçırmasin normalde zaten 300.400 e satılıyor bu tkimlar. Dolap dan ufak kargo ücretinde cok rahat satılır
Annis-ogul Muhammedeminannesi yok artık 200 liraya alt üst nerde bulmuşlar.bunlar dimdi 400 den aşağı değil. Tarzım olsa alırdım vla
Muhammedeminannesi Deletedmom_39 Bende iade edecektim ama iade olmuyormuş maalesef Bu fiyata bence normal olduğunu düşünüyorum canım alt üst şimdi en kötü üst 150-200 den başlıyor☺️
Muhammedeminannesi Bahar11 Yani açıklara da olur diye düşünüyorum giyenlerde var ama yine tarzınıza bağlı🥰
Muhammedeminannesi Yusufhamza71 Canım alırken beden yazmıyordu standart 36-42 arası uyumlu yazıyordu ben 40-42 giyiyorum şık duruyor☺️
Muhammedeminannesi Yusufhamza71 Allah analı babalı büyütsün canım bende 2 ay oldu doğum yapalı😍 Dediğim gibi 40-42 beden giyiyorum kalıba göre değişiyor tabi bende 67 kiloyum bana oluyor 2 kilodan bişey olmaz diye düşünüyorum boyunuz kaç bu arada uzunsanız belki kilo gözükmes fazla☺️