cicekhanim Bir kızım var şimdi ikinciye hamileyim dün detaylı ultrason çekildi cinsiyet konusunda net olmadan biseyler söyledi doktor sizce neye benziyor bebiş kesesi duruşu sizin ultrason görüntülerinizle karşılaştırınca
pasaklisinkukuli cicekhanim o nasıl detaylı cinsiyet bilinmiyor cinsiyete göre de inceleme yapıyorlar diye biliyorum tekrar gel demediler mi
Premature cicekhanim burdakiler çok biliyo bacım bakma sen erkek gibi duruyor, doktor ne tahminde bulundu
cicekhanim 1bahar neden olmasın kese duruş kafa yapısı olarak tahmin yurutebilirler yada kendi ultrasonuyla karşılaştırıp şu olabilir diyenler
cicekhanim Tutikoo kese duruş ve kafa yapısından anlayanlar var birde kendi ultrason görüntüleriyle karşılaştırarak tahmin yürütenler
cicekhanim pasaklisinkukuli ikili tarama testi yaptırmadan önce normal ultrasonda ense kalınlığında sıkıntı görüyorum detaylı ultrasonda bakılsın demişti daha 13+4 o yüzden doktor net olarak cinsiyeti şu diyemiyorum ben şimdi…. olarak gördüm en net 17 18de görünür şimdi alışveriş yapma dedi
[silindi] cicekhanim ilk iki fotoda bariz kız gibi ama üçüncüde kız gibi dursa da kesede aklım karıştı biraz erkek kesesi gibi duruyor ama büyük ihtimalle kız😊🌸
cicekhanim [silindi] inşallah benimde gönlümden geçen kız ama dün doktor erkek dedi 13+4 daha erken ben değişir diye düşünüyorum rabbim hayırlı sağlıklı evlat versin herkese omsallah
CaglaaaKerem [silindi] ayni yorumu yapicaktim kiz gibi ama 3. Fotodaki kese şekli kafamı karıştırdı ama bence kız.
[silindi] cicekhanim dediğim gibi 3.fotoda biraz kararsız kaldım erkek kesesi gibi de kız kesesi gibi de tam çözemedim😅 sağlıkla doğsun hayırlı evlat olsun önemli olan o🙏🥰🌸 net öğrenince bize de söyleyin merak ettim şimdi😊
cicekhanim [silindi] ogluşum oluyormuş 🥰 bugün kesinleşti pipisini gösterdi ultrasonda bugün 😅 annesi yesin kuzusunu