Kizlar merhaba 88 kilo ile doguma girdim dogumun uzerinden 2.5 ay gecti gecenlerde ilk defa tartildim yine 88 ciktim hic zayiflamamisim ya da süt olsun diye cok yedigim icin verdigimi geri almisim bu sekilde de çok moralim bozuluyor ben de dilan polat a gidip rasping ve dipotens gibi islemleri denemek istiyorum icinizde yaptiran ya da yakini yaptirmis olanlar varsa bilgi verebilir mi cok merak ediyorum