PnarYektaA Annis-ogul şu an siparişim olmadığı için kargoları göremiyorum ama yurt içi MNG ye verdim paketlerimi arasda vardı bence yurt içi MNG varsa arasda vardır muhakkak
Sunkiss Portakalcicegiii Ben de 5 binlira üzeri satış yaptım şimdi kış olduğundan biraz durağanladı. Yazın tüm kıyafet dolabımı satışa koycam mesela elinde ki kullanmadığın ürünü değerlendirmek için ideal bir uygulama bence
Annis-ogul Asyaayaz1 kesinlikle öyle o kadar çok kesinti yapıyor ki insanlar doğal olarak başka uygulamaları seciyor
-_-hUysUzvetatlikadin Merveorhanoglu bende onu tam kurcalamadım hafıza dolduğu için sildim şimdi ama acaba başka şeylerde dağılabiliyor mu ordan ben sanki sadece kıyafet satılıyormuş gibime geldi